התקנת מצלמות אבטחה

בין אם מדובר במתחם פרטי, ציבורי או עסקי, לתחושת ביטחון אין מחיר. כדי למנוע פריצות וגניבות ולשמור על הסביבה שלנו מבוקרת היטב ובטוחה מפני גורמים עוינים מבפנים ומבחוץ, צוות מומחי התקשורת והאבטחה של בלייכר מעמיד לרשותך שירותי התקנת מצלמות אבטחה בהתאמה אישית גבוהה ועם הפתרונות האיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק. רוצה להבטיח כי עובדיך עושים את עבודתם נאמנה? עולים בך חששות סביב העסקת המטפלת בבית? העסק שלך זקוק לפתרון אבטחה מתקדם? לא משנה מה הם הצרכים שלך, יש לנו את כל הנדרש כדי לספק לך את האמצעים האיכותיים ביותר כדי ליהנות מחוויה של ביטחון.

לשם מה נדרשת התקנת מצלמות אבטחה?

הצורך במצלמות אבטחה עשוי לנבוע ממגוון רחב של גורמים. השלב הראשוני ביותר בתהליך התקנת מצלמות אבטחה יהיה לזהות את הצרכים האלה ולאפיין אותם באופן מדויק. מתוך הבנה זו, נוכל לגזור את המערכת המדויקת ביותר לצרכיך ולסייע לך להפיק ממנה את המיטב. את הגורמים העומדים בבסיס השאיפה לפריסת מצלמות אבטחה ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים:

התקנת מצלמות אבטחה – למטרות בקרה ומעקב

זוהי למעשה המטרה המרכזית שעולה בראשנו כשאנו חושבים על מצלמות אבטחה. אמצעי המעקב המתקדמים הקיימים היום מאפשרים לך לזהות פנים בקלות ולתעד את כל הנעשה במתחם שלך 24/7, גם בחושך מוחלט. כדי לחשוף את זהותם של פורצים או לחשוף מעשי גניבה או כל מעשה בלתי הולם אחר במתחמים שלך, זהו ללא ספק הכלי היעיל ביותר.

התקנת מצלמות – לצורך ביסוס והרתעה 

עם זאת, ישנו צורך נוסף וחשוב לא פחות בהתקנת מצלמות אבטחה. בסופו של יום, הדרך היעילה ביותר לפתור אירועי אבטחה היא להימנע מהם מלכתחילה. לכן, לעתים קרובות בוחרים בעלי בתים ועסקים למקם את מצלמות האבטחה באזורים חשופים וגלויים ואפילו דואגים לציין בשלט כי המקום מצולם בכל עת. הידיעה כי קיים מעקב מתמיד אחר המתחם יגרום לכל גורם עוין לחשוב פעמיים לפני שיבחר לבצע מעשים שלא היה רוצה שיהיו מתועדים. במובן הזה, מצלמת אבטחה היא כלי יעיל למניעת אירועי אבטחה לא פחות מאשר אמצעי בקרה ואיתור.

תכנון מקיף של התקנת מצלמות בבית בעסק ובכל מקום

מתקין מצלמות אבטחה מוסמך של בלייכר יסייע לך ללמוד לעומק את הצרכים הנדרשים במתחם שלך וליישם אותם בצורה היעילה ביותר. יחד, נבחן את האתגרים העיקריים מולם ניצב הבית או הארגון שלך מבחינת אבטחה. על פי הבנת האתגרים הללו, נדע האם אנו מעוניינים במצלמות סמויות או גלויות, האם נדרש תיעוד של שטחי הפנים בלבד או שאנו זקוקים גם לצילום חצרות ומרחבי חוץ, איזה שטח עלינו לכסות במצלמות ובאיזה ציוד אחסון נתונים נעשה שימוש. 

בין אם נבחר בהתקנת מצלמות אבטחה אלחוטיות או בהקמת רשת מקיפה של מצלמות טלוויזיה במעגל סגור לבקרה שוטפת, אנו מתחייבים להעמיד לרשותך את האמצעים המתקדמים והאיכותיים ביותר הקיימים היום בשוק פתרונות האבטחה.

מצלמות אבטחה – משוכללות וחדשניות 

מצלמות אבטחה כיום הן חכמות מאי פעם ומגיעות עם טווח רחב של תכונות וחידושים שיאפשרו לך לעשות בהן שימוש מתקדם. במהלך אפיון הצרכים שלך, נקבע אילו תכונות נדרשות במצלמות שלך וניישם אותן בהתאם לאופני השימוש והתקציב שלך.

  • ראיית לילה – מצלמות אינפרה אדום יאפשרו לך לעקוב אחר כל תנועה חשודה גם בחושך מוחלט.
  • חיישן תנועה – מצלמות אבטחה אינו חייבות להיות סטטיות לחלוטין. באמצעות חיישנים חכמים, המצלמות שלך יעקבו אחר כל תנועה ויתעדו אותה.
  • מצלמות ממוגנות – מעטפת מתכת חזקה תשמור על המצלמה שלך מפני ניסיונות חבלה ונזקי מזג האוויר.
  • סנכרון למכשירים דיגיטליים – כדי לדעת בכל עת מה קורה במתחם שלך, ניתן להזרים את נתוני המצלמה באמצעות אפליקציה ייעודית היישר לסמארטפון או הטאבלט שלך.
  • אחסון נתונים דיגיטלי – כיום, כבר אין הגבלה לאפשרויות האחסון שלך. במקום מכשירי הקלטה מסורבלים, ניתן לאחסן את הנתונים בכרטיס דיגיטלי ואפילו בענן.

מתקין מצלמות אבטחה  מוסמך של בלייכר 

אנו בלייכר נשמח לסייע לך להפוך את המרחבים שלך לבטוחים יותר עם הכלים המתקדמים ביותר בשוק ועם שירות אמין ואדיב של מתקין מצלמות אבטחה מוסמך. מתקין מצלמות אבטחה של בלייכר ילווה אתכם החל משלב התכנון ועד לשירותי תיקונים ותחזוקה לכל אורך חיי התשתית.

רוצה ליהנות משירותי התקנת מצלמות אבטחה באיכות מקצועית בלתי מתפשרת? כל שעליך לעשות הוא רק לפנות אלינו ואנו נדאג לכל השאר.

התקנת מצלמות אבטחה
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas