מערכות כיבוי אש

דליקה היא ללא ספק אחד מהתרחישים המסוכנים ביותר שעשויים להתחולל במתחם שלך. אם לא יעמדו לרשותנו אמצעים איכותיים ואמינים לכיבוי אש, ההשלכות עשויות להיות הרות אסון. שריפה שמאבדת שליטה עשויה להסב נזק אדיר לרכוש ולסכן חיים. לכן, תכנון מוקפד ומקצועי של מערכות כיבוי אש בארגון שלך הוא חלק בלתי נפרד מניהול הסיכונים בעסק. כדי להבטיח שהמשימה הזו תבוצע באופן המקיף והמקצועי ביותר, עם אמצעים מתקדמים וחדשניים ובהתאם להנחיות הרשויות ללוחמה באש, נדרשים לך מומחים.

בלייכר משווקים ומתקינים מערכות כיבוי אש מהמובילות בשוק ומסייעים לך להכין את כל פתרונות הבקרה שלך כדי לקבל את רישיון העסק ולהבטיח שברגע האמת, יעמוד לרשותך המענה הבטוח והאמין ביותר. 

התקנת מערכות כיבוי אש על ידי צוות מקצועי

אנו מחויבים לבטיחות העסק שלך באופן מוחלט ועושים כל שביכולתנו כדי להעמיד לרשותך את הפתרון המתקדם והאיכותי ביותר הקיים היום בשוק. צוות יועצים ומתקינים מנוסה ומיומן מלווה אותך כבר משלב התכנון ומסייע לך לאפיין את הצרכים שלך העסק שלך בצורה מדויקת וממוקדת. ממערך גלאי עשן שייפרס בכל המתחם שלך ועד אמצעים מתקדמים וייחודיים לכיבוי אש, יעמדו לרשותך מערכות כיבוי אש המהוות את חוד החנית של הפיתוח הטכנולוגי.

מגוון רחב של אמצעי כיבוי אש 

כיום יותר מאי פעם, קיימים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וייחודיים ליישום במערכות כיבוי אש. 

כיבוי בגז או באבקה

 כדי להיאבק בשריפות בסביבה בה קיימים רכיבי חשמל, יהיה עלינו להימנע משימוש במים. במתחמים אלו, נעשה שימוש במתקנים לכיבוי באבקה או בגז CO2 החונק את האש במהירות.

מערכות כיבוי אש אוטומטיות וידניות כאחד

 כדי להבטיח שיהיה באפשרותך לכבות את האש בכל תרחיש, אנו מספקים לך לצד מערכות כיבוי אש אוטומטיות וממוחשבות גם רשת של מטפים וצינורות כיבוי הפזורים בכל המתחם. כך, גם בכל מקרה של כשל במערכות שלך, ניתן יהיה לכבות כל דליקה. 

כיבוי עם ספרינקלרים מובנים

מערך רחב היקף של מתזים המובנים בתקרת המבנה יפזרו מים או ערפל בכל המתחם ויאפשרו לך לכבות את האש תוך זמן קצר. 

שמירה על בטיחות ובריאות העובדים שלך

רוב הפגיעות באירועי אש אינן נובעות מכוויות, אלא משאיפת עשן. בכמויות גבוהות, שאיפת עשן עשויה להיות קטלנית או לגרום לנזקי בריאות בלתי הפיכים. כדי לשמור על כל צוות העובדים שלך, על לקוחות וכל גורם הנמצא במתחם שלך, אנו מספקים אמצעים מתקדמים לסילוק ופינוי עשן מהמתחם שלך. מתקנים מתקדמים יאפשרו לך לאוורר את המקום במהירות ולמנוע שאיפת עשן מסוכנת. 

אמצעי התרעה מתקדמים

כדי לאפשר לך להישאר עם אצבע על הדופק, גם אם אינך בבית העסק, אנו מתקינים מערכות כיבוי אש עם אמצעי איתור וגילוי מתקדמים שישלחו אליך התרעות על דליקות שפורצות בעסק, בכל שעה ומכל מקום. ההתרעות יישלחו אליך באפליקציה ייעודית, ב-SMS או אפילו בדוא"ל ויאפשרו לך להתעדכן בכל המתרחש מכל נקודה בעולם.

מערכות כיבוי אש
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas