מערכת כריזה

מערכות כריזה משמשות למטרות רבות בבית העסק וככל שהמתחם שלך גדול יותר, כך נדרשת מערכת כריזה עוצמתית ונרחבת יותר. עקב מגוון השימושים והפתרונות הנרחב, חשוב שיעמדו לרשותך אנשי מקצוע מיומנים שיסייעו לך להתאים את המערכת במדויק לצרכיך. הניסיון רב השנים של בלייכר בהתקנת מערכת כריזה לעסק, הפגיש אותנו עם צרכים רבים ומגוונים של עסקים מכל התחומים. את הידע המקצועי רחב היריעה הזה אנו מעמידים כעת לרשותך ומאפשרים לך ליהנות ממענה מדויק לכל הדרישות שלך ולהבטיח כי תהיה בעסק שלך מערכת כריזה שתספק לך את כל הפתרונות הנדרשים בהווה ובעתיד.

מערכת כריזה -עמידה בכלל התקנים הנדרשים

יהיו הצרכים הנלווים שלך ממערכת כריזה אשר יהיו, המטרה העיקרית שלה היא לשמירה על הבטיחות במתחם. על ידי הטמעת מערכת כריזה לעסק, יהיה באפשרותך להתריע על אירועי אבטחה, סכנות אש ומגוון תרחישי חירום נוספים. כדי להבטיח שיהיה באפשרותך לשמור על בטיחות עובדיך, לקוחותיך וכלל המשתמשים במרחב, אנו מעמידים לרשותך מערכת כריזה על פי תקן 1220-3 של משטרת ישראל ושירותי הכיבוי וההצלה. רשויות אלו מחייבות התקנת מערכות כריזה במתחמים עסקיים ומתווים את כלל התנאים למערכת.

צוות אנשי המקצוע של בלייכר יגיע אל מתחם העסק שלך ויתקין עבורך את מערכת הכריזה בהתאם לכלל הדרישות, כולל מצברי גיבוי שיבטיחו את פעולת מערכת הכריזה גם במהלך הפסקת חשמל, בפיזור אופטימלי בכל השטח ובעוצמת קול שתאפשר להתראות האבטחה להישמע היטב בכל האזור של העסק שלך.

מערכות כריזה לבתי ספר

צוות בלייכר סייע למוסדות חינוך רבים להטמיע פתרונות כריזה איכותיים מקיפים שאפשרו לכרוז הודעות שונות, לייעד צלצול ידידותי ונעים להפסקות ותחילת שיעורים, כפתרון התראה לאירועי חירום ולהשמעת מוסיקת רקע באירועים מיוחדים ובהפסקות.

מערכת כריזה לעסק בהתאמה אישית

בין אם נדרשת לך מערכת כריזה להשמעת הודעות והכרזות, להשמעת מוסיקת רקע נעימה במתחמי העבודה ובאזורי ההמתנה של הלקוחות, לכריזת תורים או כאמצעי אבטחה, יש לנו את כלל הציוד והידע המקצועי כדי להתאים את המערכת במדויק לצרכיך. הצוות שלנו יסייע לך לפרוס את המערכת בצורה נבונה, חסכונית ומדויקת ולהבטיח שכל המשתמשים במתחם שלך יוכלו לשמוע בבהירות כל תוכן שברצונך לכרוז בצורה איכותית בעסק. בין אם מדובר בגן אירועים המעוניין לשלב מערכת סאונד איכותית להשמעת מוסיקה עם אמצעי הביטחון שלו, משרדים ממשלתיים וארגונים ציבוריים הזקוקים לפתרון כריזה איכותי או אזורי תעשייה הזקוקים לפתרון אמין שיתעלה מעל כל הרעש בסביבה, אנו כאן כדי להבטיח שיהיה לך את המענה המדויק ביותר.

מערכת כריזה המתחברת לכל אמצעי דיגיטלי

ניתן לשדר כל תוכן במערכת הייעודית שנתקין עבורך דרך השלוחה במרכזיה שלך, דרך מחשב ואפילו דרך מכשירים דיגיטליים ניידים מכל נקודה בעולם ובכל רגע באמצעות אפליקציה ייעודית. הניסיון רב השנים שלנו בבניית מערכות תקשורת אינטגרטיביות מאפשר לנו לשלב את מערכת הכריזה שלך בצורה אופטימלית לצרכיך ולחבר כל אמצעי תקשורת אליה כדי לעשות בה שימוש מדויק.

נשמח לסייע לך להתאים מערכת כריזה אידאלית לצרכים שלכם

כדי להבטיח שהמערכת שלך תשרת אותך על הצד הטוב ביותר, אנו מגיעים אל המתחם שלך ומאפיינים את הדרישות והצרכים הייחודיים שלך במדויק. אנשי המקצוע שלנו הם מהמובילים בארץ בתכנון והקמת מערכות תקשורת ומולטימדיה וישמח להעניק לך את השירות האמין והמקצועי ביותר. עם הגעתנו למתחם, נלמד את השטח, נבחן את הצרכים ואת התשתיות הזמינות לך ונתחיל לתכנן מערכת שתוכל לספק מענה לכל הנתונים שנאסוף ממך ומהשטח שלך. כך, יהיה באפשרותנו להתקין אמצעים שיאפשרו לכריזה להישמע מכל נקודה בעסק שלך, להתחבר לכל מכשיר המשמש אותך ולתת מענה לכל השימושים הנדרשים לך בצורה הטובה ביותר.

שירות אמין ומסור לאורך כל שלבי הפרויקט

משלב התכנון ועד סיום ההתקנה, יש לך ליווי על ידי מומחים מובילים בתחומם. עם זאת, גם זמן רב לאחר מכן, אנו ממשיכים לסייע לך לאורך כל חיי המערכת עם שירותי תחזוקה ותיקונים אמינים ועם אפשרויות שדרוג והרחבה של המערכת בחלוף השנים. כך תמיד זמינות לך המערכות המתקדמות והחכמות ביותר והעסק שלך נשאר תמיד עדכני ורלוונטי.

לפרטים נוספים אודות מגוון השירותים הזמינים לך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולהתחיל לתכנן את המערכת החדשה שלך.

מערכת כריזה
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas