קודן

אם בעבר קודן לדלת שימש בעבר במתחמים רגישים ובעסקים מובילים בתעשייה, כיום ניתן למצוא אותם כמעט בכל סוגי המבנים. כדי לספק לדיירי הבניין המשותף תחושת ביטחון ופרטיות, לעסקים מכל התחומים ולכל מבנה אחר, התקנת קודן לדלת כניסה היא פתרון אמין, נוח וזמין מאי פעם. מדובר באמצעי אבטחה בעל יתרונות מגוונים וכשהוא מותקן על ידי מומחים, מובטח לך מענה מקיף שישמור על תחושת הביטחון של כלל המשתמשים בבניין.

אנו בבלייכר מיישמים בדלתות המבנה שלך אמצעי זיהוי, בקרה ואבטחה המהווים את חוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים ומעניקים לך פתרון אמין ומקצועי, אך הרבה יותר מכך – שקט נפשי שפשוט אין לו מחיר.

לשם מה נדרש קודן לדלת?

במקום לעשות שימוש במפתח שקל לפרוץ כמעט כמו שקל לאבד, או להתקין אינטרקום מסורבל, קודן לדלת מציע פתרון פשוט, אלגנטי ובעיקר – כזה המאפשר אבטחה הרמטית לחלוטין. ללא אמצעי הזיהוי המתאים, לא תהיה כל דרך לפתוח את הדלת. כך אנו מבטיחים שייכנסו אל המבנה שלנו אך ורק אלו שאמורים להיות בו. יתרון זה יוכל לעמוד לרשותנו למגוון שימושים:

  • קודן לדלת כניסה של בניין משותף מוסיף תדמית של יוקרה ואקסקלוסיביות לבניין המשותף ומבטיח שחדר המדרגות לא יהיה פרוץ לעוברים ושבים או לגורמים עוינים.
  • הקודן הוא אמצעי אידיאלי למניעת פריצות במתחמים עסקיים ופרטיים כאחד.
  • במבנים רגישים, ניתן לייעד קודן לדלת אגפים שונים ולייעד קוד לכל רמת הרשאה כדי להבטיח שרק העובדים שהורשו לכך יקבלו גישה לאזורים המכילים מידע מסווג.

היכן ניתן להתקין קודן לדלת?

אחד היתרונות הבולטים בקודן הוא שניתן להתקין אותו כמעט בכל מקום ובכל סוגי הדלתות. לרוב כל עוד יש גישה לרשת חשמל, ניתן לשלב בדלת הכניסה קודן.

באיזה קודן מומלץ לבחור לדלת המבנה שלך?

ישנם סוגים רבים של קודנים. אלו כמה מהאפשרויות הנפוצות ביותר שנוכל לשלב בדלתות הכניסה שלך:

  • קודן מספרי: הדלת תיפתח על ידי הזנת קוד מספרי שיימסר למשתמשים במבנה.
  • פתיחה באמצעות כרטיס/צ'יפ: הדלת תיפתח על ידי הנחת כרטיס או שבב ייעודי על הסורק.
  • קודן טביעת אצבע: הדלת תיפתח רק בפני בעלי טביעות האצבע שהוגדרו מראש במערכת.

לכל אחד מהפתרונות הללו יתרונות ואתגרים. בבנייני מגורים רבים, מעדיפים הדיירים קוד מספרי עקב נוחות השימוש בו. עם זאת, מאוד מהר אנו עשויים לגלות שפתרון האבטחה הזה אינו הרמטי כמו שחשבנו. מספיק שכל אחד מהדיירים יחלוק את הקוד עם מספר חברים וכבר הקוד נפוץ לכל עבר. כרטיסים וצ'יפים, לעומת זאת, עלולים להיאבד. לבסוף, קודן טביעת אצבע עלול להיות אקסקלוסיבי מדי ועשוי לסבך את הגישה עבור אורחים, למשל. לכן, הוא לרוב אידיאלי בעיקר למתחמים רגישים אליהם באמת אמורים להיכנס רק חוג מצומצם.

קודן לדלת כניסה – האם מדובר בהתקנה יקרה?

כיום יותר מאי פעם, קודן לדלת כניסה הוא אמצעי נגיש ומותאם למגוון רחב של תקציבים. המחיר בסופו של דבר הוא נגזרת של המאפיינים שנבחר לשלב בו. בעוד שסורקי טביעות אצבע הם יקרים יותר יחסית, קודן מספרי ניתן להשיג במחירים נוחים מאוד. תהיה הבחירה שנקבל אשר תהיה, שווה שנשקיע בקודן אנטי ונדאלי. לוחות מתכת ממוגנים יבטיחו שלא ניתן יהיה לחבל בלוח על מנת לפרוץ את הדלת ויאפשרו לך ליהנות מפתרון אבטחה איכותי ואמין יותר. קודני פלסטיק עשויים להיות זולים מאוד, אבל לאורך זמן הם יתגלו כבלתי משתלמים וחשופים לנזקים.

המומחים של בלייכר עומדים לרשותך

לאורך כל שנות פעילותינו, השקענו משאבים ומאמצים רבים כדי להעניק ללקוחותינו את הפתרונות האיכותיים והמתקדמים ביותר בשוק. כשזה מגיע לתחושת הביטחון שלך, אין מקום לפשרות. הניסיון רב השנים שלנו באספקת והתקנת פתרונות אבטחה מאפשר לנו להתאים עבורך את המענה האידיאלי לצרכים שלך ולהבטיח כי הוא ישרת אותך לאורך שנים.

מהתקנת פתרון האבטחה החדש שלך על ידי מומחים ועד לשירותי תחזוקה לאורך כל חיי המוצר, יש לך כתובת שמבטיחה לך אמינות ללא תחרות לאורך שנים. נשמח להשיב על כל שאלה שיש לך על קודנים לדלתות ועל מגוון פתרונות אבטחה נוספים למבנה שלך. למידע נוסף ולהזמנת שירות, ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים.

קודן לדלת כניסה
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas