מערכות גילוי אש

בין אם מדובר במבנה פרטי או ציבורי, בבית עסק או באזור מגורים, אין הרבה אירועים שניתן לתאר כ"תרחיש אימים" כמו דליקה שיוצאת מכלל שליטה. שריפה שאינה מנוהלת כראוי עשויה להסב לתשתיות המבנה נזקים בלתי הפיכים ולפגוע באופן חמור ברכוש ובחיי אדם. כדי לשמור על ביטחונך ורכושך באופן מקיף, עומדים כיום לרשותך אמצעים מתקדמים לגילוי אש שיאפשרו לך לספק מענה מהיר ויעיל. בלייכר מציעים טווח רחב של מערכות גילוי אש ועשן שיאפשרו לך להישאר תמיד עם אצבע על הדופק ולזהות את הסיכונים מיד כשהם מתרחשים, מכל מקום ובכל זמן.

מערכות גילוי אש מתקדמות ויעילות

אנו בבלייכר מחויבים לתחושת הביטחון שלך ושואפים לספק לך את החידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר הזמינים כיום בתחום גילוי האש. אנו דואגים להתעדכן באופן תדיר במגמות העדכניות ביותר בתחום, דואגים להעמיד אותם לרשותנו בהקדם ומכשירים את הצוות שלנו כיצד להתקין ולתחזק אותם כדי להבטיח שלקוחותינו תמיד ייהנו דרכנו מחוד החנית של עולם האבטחה והבקרה.

כשזה מגיע למערכות גילוי אש ועשן, אנו לוקחים את הערך הזה במלוא הרצינות והמחויבות. כל מערכות גילוי האש שלנו עומדים בתקני האיכות הקפדניים ביותר ועומדים בכל דרישות הרשויות. בין אם מדובר במבנה המגורים שלך, או אם הקמת עסק חדש הממתין לרישיון, אנו נסייע לך להתקין בו מערכות גילוי אש שיבטיחו כי יעבור את כל הבדיקות ויזכה לרישיון הנכסף. כאשר הפתרונות המותקנים במבנה שלך הם בסטנדרטים כה גבוהים, העובדים והלקוחות שלך יכולים להתנהל בראש שקט ובידיעה כי ביטחונם מוגן באמצעים הטובים ביותר שבנמצא.

מהן מערכות גילוי אש ועשן?

מערכות גילוי אש ועשן מורכבות ממערך של גלאים המותקן בתשתיות המבנה – בקירות, בתקרה ובהתקנים רגישים בכל המתחם שלך. גלאים אלו נועדו לזהות חלקיקי עשן או טמפרטורה גבוהה, להתריע על כך לגורמים המתאימים ובמידת הצורך, להפעיל את מערכות כיבוי האש כדי למנוע את התפשטות האש.

גילוי אש – הפתרונות כיום מתקדמים מאי פעם

כיום, מערכות גילוי אש אינן מסתכמות רק בהפעלת אזעקה קולית. ניתן לחבר את כלל הגלאים לרכזת גילוי אש מרכזית שתשלח התראות חכמות לכל הגורמים שנבחר. נוכל להגדיר כי יישלחו התראות לתחנת כיבוי האש הקרובה ובמקביל, לקבל הודעות על כל סיכון אש היישר למכשירים הניידים שלנו. לא משנה היכן נהיה בעולם ובאיזו שעה מתרחש האירוע, ניתן באמצעות אפליקציה ייעודית, הודעת SMS או אפילו דואר אלקטרוני לדעת בדיוק מה קורה במבנה שלנו ולהגיב בהתאם.

מערכות גילוי אש ועשן – מערכות שעשויות להציל חיים

מדובר בהרבה יותר מאמצעי טכנולוגי מרשים. הפיתוחים החכמים העומדים כיום לרשותך עשויים בבוא היום לשמש לך כקו ראשון בעת מקרה חירום. התראה בזמן הנכון, תאפשר לך למנוע נזקים שיפגעו פגיעה אנושה בעסק או במתחם הפרטי שלך ועשויה אפילו לגבות חיי אדם. מערכת גילוי האש שלך תתריע בכל מקרה בו יופיע עשן במבנה שלך אודות סיכון אש על מנת לאפשר לנוכחים להתפנות. על ידי שילוב מערכת כיבוי אש, יופעלו מתזים שיתחילו בכיבוי האש וניתן אפילו לשלב במערכת אמצעי אוורור שימנע שאיפת עשן מסוכנת. בהתחשב בעובדה שהפגיעה הבריאותית הנפוצה ביותר בעת שריפה היא שאיפת עשן רעיל, מדובר באלמנט קריטי.

בבטיחות לא משחקים

כשזה מגיע לבטיחות אש, חשוב שלא נקל ראש ונשקיע במערכת המתקדמת והאיכותית ביותר. מערכת מסוג זה תשרת אותך שנים רבות ותבטיח שהעסק יעמוד תמיד בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. אך הרבה יותר חשוב מכך, היא תאפשר לך לישון טוב יותר בלילה בידיעה שביטחון כל המשתמשים במבנה מוגן.

אנו מאמינים כי תחושת הביטחון של המשתמשים במוצרים והשירותים שלנו היא לחם קיומנו. השמירה על תחושת ביטחון זו עומדת בלב החזון שלנו מיום הקמתנו. לכן, אנו משקיעים משאבים רבים כדי להעמיד לרשותנו את הצוות המיומן ביותר ואת האמצעים המתקדמים ביותר שניתן ליישם במערכות שלנו. בין אם נדרשת עבורך רכזת גילוי אש חכמה ומתקדמת לשדרוג מערכת קיימת, או אם עליך להקים מערכת מאפס, יש לנו את האמצעים, הידע והצוות כדי לעמוד במשימה הזו על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף על כלל הפתרונות העומדים לרשותך בתחום בטיחות האש, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת ונחזור אליך בהקדם.

מערכות כיבוי אש
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas