מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה איכותית ואמינה היא הלב הפועם של מערך האבטחה שלך. לבית הפרטי או לארגונים מכל התחומים, זהו הכלי היעיל ביותר למניעת כניסת גורמים לא רצויים למבנה. בין אם מדובר בפריצה למטרות גניבה, ריגול תעשייתי, חבלה או כל חדירה לא קרואה אחרת לאזור, אמצעי ההתראה שנבחר בהם הם שיקבעו עד כמה נוכל לשמור על תחושת הביטחון שלנו. כחלק מתהליך קבלת ההחלטות שלך, יהיה עליך להתמודד עם דילמה: האם לבחור במערכת אזעקה אלחוטית או קווית? כל אחד מן הפתרונות מביא עמו יתרונות ואתגרים. במקרים לא מעטים, אמנם, אזעקה אלחוטית היא הפתרון האידיאלי. 

כשזה מגיע למערכות אבטחה, אנו בבלייכר עושים כל שביכולתנו כדי לספק לך את הפתרונות החדשניים ביותר בשוק. עם צוות מיומן ומנוסה וציוד בסטנדרטים בלתי מתפשרים, אנו מרשתים את הבית שלך בחוד החנית של הפיתוח. אנו מזמינים אותך להתקדם לשלב הבא בעולם האבטחה ולעבוד עם גורם מקצועי המוביל את התחום.

למי מתאימה מערכת אזעקה אלחוטית?

בעבר נהוג היה לחשוב שהמערכות הקוויות הן אמינות יותר. הסיבה לכך היא שהתקשורת האלחוטית בין החיישנים ובין המערכת המרכזית הייתה נתונה לתקלות רבות. הפרעות תקשורת במרחב היו יכולות לשבש את הפעילות. לכן, נהוג באופן מסורתי להעדיף את המערכת הקווית.

חשוב לדעת שהשיקולים הללו כבר לא רלוונטיים היום. המערכות של היום הן אמינות יותר, עם גלאים קטנים וסמויים ומגוון אפשרויות מתקדמות שהופכות את הפתרון למשתלם במיוחד. דרך בלייכר, ניתן להשיג מערכת אזעקה אלחוטית עם תקשורת יציבה וחזקה מהמותגים המובילים בעולם האבטחה. הצוות שלנו יגיע עד למתחם שלך להתקין אותה באופן מקצועי ועומד לרשותך לכל פעולת תחזוקה. 

  • מתאימה לכל מתחם – ניתן להתקין אותה בכל מקום ללא כל צורך בהכנות תשתית מיוחדות או בשיקולי מבנה ועיצוב שיש לקחת בחשבון בעת מתיחת כבלים.
  • מינימום כאבי ראש – ההתקנה מהירה ונוחה ללא השבתה ארוכת טווח של שגרת הפעילות שלך.
  • עמידה בפני ניסיונות חבלה – האתגר העיקרי במערכות אבטחה קוויות הוא שפורצים עשויים לגשת אל כבלים ורכזות ולנתק את המערכת לפני שייגשו לעבודה. עם מערכת אלחוטית, אין אפשרות כזו.
  • המערכת פחות גלויה לעין – ללא כבלים מסורבלים, קל יותר להסוות את הגלאים במבנה.
  • קלה להרחבה – מדובר במערכת גמישה שתמיד ניתן להוסיף לה אלמנטים נוספים.
  • אפשרויות התראה מתקדמות – עם מערכת אלחוטית ניתן לקבל התראות על ניסיונות פריצה למכשיר הנייד באמצעות אפליקציה ייעודית או SMS מכל מקום בעולם. כך, תמיד יש לך שליטה מלאה על כל המתרחש.

כיצד נבחר מערכת אזעקה אלחוטית?

מגוון האפשרויות בתחום מערכות האזעקה הוא רחב מאי פעם. משמעות הדבר היא שניתן להתאים את המערכת במדויק לצרכים הייחודיים שלך. בין אם נדרשים לך גלאים ייחודיים, אם ברצונך לשלוח התראת ניסיון פריצה למוקד אבטחה או למכשיר הנייד שלך ואפילו אם ברצונך לשלב מפיץ ערפל, צופרים או הבזקי אורות, האפשרויות רבות ומגוונות.

צוות היועצים של בלייכר מספק פתרונות טכנולוגיים מהשורה הראשונה כבר שנים רבות ודואג להישאר מעודכן במגמות החדשניות ביותר. יחד, נסייע לך ללמוד על כל האפשרויות העומדות לרשותך, לאפיין את הצרכים שלך ולבצע בחירה מושכלת. בסוף התהליך, תהיה במתחם שלך מערכת אזעקה שמשרתת אותך על הצד הטוב ביותר. 

לא רק למניעת פריצות

על אף שברוב המקרים מערכות אזעקה משמשות לתפעול אתגרי אבטחה, ניתן להשתמש בהן למגוון מטרות נוספות. מערכת האזעקה שלך יכולה לתת מענה למגוון סיכונים בטיחותיים נוספים ולמנוע נזקים לרכוש ואפילו לחיי אדם. על ידי שילוב גלאי עשן, גז ומים במתקן שלך, ניתן לקבל התראות על הצפות, דליקות ואפילו על דליפות של גז או צנרת במבנה. לאורך כל שנות פעילותינו, סייענו ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד ליצור רשת ביטחון אמינה ויציבה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. 

גם אם אינך בקרבת מקום ואפילו אם אינך בארץ, עומדת לרשותך מערכת שמעדכנת אותך בזמן אמת על כל סיכון או איום. ההתראות מתקבלות היישר למכשיר הנייד שלך וניתן גם להפנות אותן לרשויות הרלוונטיות כדי לייעד טיפול מהיר ואמין. 

רוצה ללמוד עוד על מגוון היתרונות שניתן להפיק עם מערכת אזעקה אלחוטית? ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום ואחד מנציגינו יחזור אליך עם כל הפרטים.

מערכת אזעקה אלחוטית
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas