מצלמה נסתרת לבית

העידן המודרני הביא לחיים שלנו לא מעט יתרונות. העולם כולו זמין לנו והפיתוחים הטכנולוגיים הופכים את החיים שלנו למלאים, איכותיים ועשירים יותר. עם זאת, למרבה הצער אנו חשופים גם לאתגרים רבים מאי פעם. בשנים האחרונות נחשפו פרשות רבות בהן בעלי מקצוע שמשפחות שמו בהן את מבטחן מעלו באמון. בין אם מדובר במטפלות שנהגו ברשלנות או בתוקפנות, או במקרי גניבה על ידי עובדים, נראה כי תחושת הביטחון של רבים מאיתנו נפגעה באופן משמעותי. אם גם בך עולים לעתים חששות כאשר אינך בבית, חשוב לדעת שקיים פתרון נוח, מתקדם ומשתלם שיאפשר לך לשמור תמיד אצבע על הדופק. על ידי התקנת מצלמות סמויות, ניתן לדעת תמיד מה קורה בבית ולתעד את כל הנעשה מבלי ידיעתם של הגורמים המעורבים.

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

במשך שנים, מספקת בלייכר שלל פתרונות אבטחה מתקדמים לבתים פרטיים. סוד ההצלחה שלנו טמון במחויבות שלנו להעמיד לרשות לקוחותינו את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר בענף. כעת, אנו מציעים שירותי אספקה, התקנה ותחזוקה למצלמות אבטחה שיאפשרו לך לדעת מה קורה בביתך בכל עת.

לאסוף ראיות ביעילות

ברוב המקרים, הכלים העומדים לרשות המשטרה לאיתור עבריינים לאחר פריצה הם מוגבלים למדי. עם זאת, כאשר המעשים מתועדים במצלמות איכותיות ברזולוציה גבוהה, ניתן יהיה לזהות את הגורמים המעורבים ולאסוף ראיות שיסייעו לרשויות האכיפה לתפוס אותם ולהעמידם לדין. 

לפקוח עין על עובדים בביתך

ניתן לצפות מכל מקום בעולם דרך המכשירים הניידים בעובדים הנמצאים בביתך כשאינך שם ולוודא כי הכול מתנהל כשורה. כאשר המצלמות סמויות, ניתן לתפוס בשעת מעשה כל התנהגות לא ראויה שנעשית כאשר האדם משוכנע שאיש אינו צופה בו. בין אם מדובר בגנן, בייביסיטר, מטפלת, עובדי ניקיון או כל בעל מקצוע אחר, ניתן לפקוח עליהם עין, לוודא שהם עושים את עבודתם נאמנה ולהסיר כל חשד לביצוע עבירה. 

מצלמה נסתרת לבית למנוע הסגות גבול

אורחים לא קרואים נכנסו לחצר או למתחם פרטי אחר בבעלותך? על ידי התקנת מצלמות אבטחה ניתן לנטר את התנהגותם ולנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על היקרים לך ועל רכושך. 

לשמור על ילדים וחסרי ישע

יש אדם מבוגר תחת טיפולך? הילדים ישנים ויצאת לחצר לשתות קפה? בעזרת אמצעי מעקב מתקדמים ניתן לצפות בהם דרך המכשיר הנייד מכל מקום ולוודא שהכול כשורה. במובן הזה, מצלמות אבטחה אינן רק אמצעי למעקב אחר גורמים עוינים, הם יכולים לסייע לך לשמור על רווחת היקרים לך. 

ניתן אפילו להיעזר במצלמות כדי לשמור על חיות מחמד הנמצאות בבית או לברר מי מהן גרמה לנזקים לרכוש בבית כדי לחפש אחר פתרונות לדפוס התנהגות בעייתי. 

פתרון משתלם מאי פעם

כיום, התקנת מצלמות אבטחה כבר אינה תהליך כל כך יקר. ניתן להתקין מצלמות סמויות אלחוטיות במספר מוקדים ללא כל צורך בחיווט מסורבל או בהתקנה מורכבת ויקרה עם קדיחות וחציבות בקיר. פשוט מניחים את המצלמות ומתחילים להשתמש בהן. ניתן לאחסן באמצעים דיגיטליים או בענן את כל הנתונים ולשמור תמיד את כל התיעוד באיכות הגבוהה ביותר. 

בנוסף, התקנת מצלמות סמויות עשויה להפחית את עלויות הפרמיה על ביטוחי דירה ורכוש ותאפשר לך לחסוך מאות שקלים בשנה. 

לעבוד עם הטובים ביותר

אז החלטת להתקין בביתך מצלמות סמויות? חשוב לוודא שהצוות שמלווה אותך בתהליך הוא בעל ניסיון מקצועי ומיומנות גבוהה. כשעומדת לרשותך חברה שמציבה את החדשנות הטכנולוגית בלב העשייה, מובטחים לך פתרונות ברמה הגבוהה ביותר. 

הצוות המקצועי של בלייכר מציע לך טווח רחב של שירותים לכל אורך חיי המוצר. ממפגש ההיכרות בו נלמד את הצרכים שלך לעומק ועד לפריסת המצלמות בביתך ושירותי תחזוקה ותיקונים, יש לך כתובת לכל תרחיש. נשמח להעניק לך שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולסייע לך למצות את המיטב מאמצעי האבטחה שלך. 

רוצה להתחיל בתהליך וליהנות מכל היתרונות שניתן להפיק מהתקנת מצלמות סמויות? נשמח לסייע לך בכל הנדרש. לקבלת מידע נוסף על מגוון השירותים הזמינים לך ולתיאום פגישה בה נתחיל להקים את מערך האבטחה המתקדם שלך, כל שעליך לעשות הוא רק להשאיר פרטים באתר. אנו נחזור אליך בהקדם עם כל המידע ועם הצעת מחיר משתלמת.

מצלמה נסתרת לבית
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas