מצלמות אבטחה provision

אין ספק שמצלמות אבטחה איכותיות מהוות אלמנט משמעותי ויעיל במערך האבטחה שלך. הן מתעדות את המתחם שלך באופן מתמיד, משמשות כגורם מרתיע ומאפשרות לך לזהות פורצים גם לאחר מעשה. אם בעבר מצלמות האבטחה היו גדולות, מסורבלות ויקרות, כיום יותר מאי פעם קל ליישם אותן בכל מתחם במינימום עבודה ועם אמינות חסרת תקדים. אנחנו בבלייכר שומרים את האצבע על הדופק באופן מתמיד ודואגים ליישם את הטכנולוגיות החדשניות ביותר בעולם האבטחה במהירות האפשרית כדי לאפשר לך ליהנות מכל היתרונות שלהן במתחם שלך באמצעות מצלמות אבטחה Provision, יצרנית מובילה בתחום מצלמות האבטחה. כדי לקחת את פתרונות האבטחה שלך לשלב הבא, אנו מזמינים אותך ליהנות ממוצרים מהטובים בשוק.

מצלמות אבטחה Provision בטכנולוגיית IP יציבה ועוצמתית

פרוטוקול IP הוא הנפוץ ביותר עבור תקשורת בין רשתות מחשבים לאינטרנט. לכן, הוא אידיאלי להזרמת ווידאו באיכות גבוהה בתשתיות רשת. באמצעות טכנולוגיות הרשת, ניתן לקבל תכני ווידאו היישר אל המכשירים הניידים שלך או להקליטם במכשיר דיגיטלי ללא צורך בחיווט מסורבל, בהתאמות יקרות ומסובכות במבנה שלך ומבלי להתפשר על איכות הווידאו. מצלמות אבטחה Provision מצוידות במגוון תכונות מתקדמות וטכנולוגיות פורצות דרך שיאפשרו לך למצות את המיטב מפתרון האבטחה שלך. לרשותך זמינים מספר דגמים.

S-SIGHT

סדרת S-SIGHT החדשה מספקת לך את כל הנדרש בתהליך התקנה פשוט ומהיר. מצלמות S-Sight מבטיחות איכות תמונה גבוהה ביותר, ראיית לילה עוצמתית עם ביצועים חסרי תקדים ומעניקות תמורה מדהימה להשקעה הכספית שלך.

IP EYE-SIGHT-V2

הסדרה החדשה EYE-SIGHT משרתת את אנשי המקצוע בתחום האבטחה המחפשים סדרת מוצרים מקצועית עם איכות תמונה יוצאת מן הכלל, קישוריות מלאה ופונקציות ניתוח וידאו משופרות המבוססות על למידת מכונה. בסדרה החדשה, יוזמו טכנולוגיות מתקדמות לזיהוי פנים וזיהוי אובייקטים שיאפשרו לך לנתח את תכני הווידאו ביעילות חסרת תקדים. כל הנתונים הללו נאספים למעבד AI חזק וחדשני שיסייע לך למצות את המיטב מכל התיעוד שלך.

IP SMART-SIGHT

סדרת SMART-SIGHT החדשה כוללת מצלמות AI עם ביצועים אופטימליים והן אידיאליות לזיהוי לוחיות רישוי, פנים וכדי לספק הגנה היקפית למתחם שלך. כל הרכיבים, מהחיישן ורכיבי התאורה והאופטיקה ועד למעבד ה-AI הייחודי מסוגו, תוכננו בקפידה עד לפרטים הקטנים ביותר כדי להעניק את ביצועי האבטחה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. המצלמות מאפשרות לך לקבל זיהוי פנים באיכות של 2 מגה-פיקסל וחיבוריות IP יציבה וחזקה במיוחד שמבטיחה אמינות ללא פשרות.

כל מצלמות האבטחה של Provision זמינות באיכות 2 מגה-פיקסל, 4 מגה-פיקסל ו-8 מגה-פיקסל.

ציוד נלווה למצלמות אבטחה Provision

הזמנת מצלמות אבטחה Provision למתחם שלך מאפשרת לך ליהנות גם משלל אביזרים נלווים מתקדמים. ניתן להוסיף מגוון עדשות ייעודיות, להתקין מצלמות ממוגנות למניעת חבלה ומכשירי הקלטה דיגיטליים ייחודיים מסוג NVR שאינם דוחסים את אותו הווידאו ושומרים על איכות הווידאו הגבוהה ביותר שבנמצא.

מצלמות provision – פתרון אבטחה כחול לבן

מצלמות Provision מיוצרות על ידי חברה ישראלית ותיקה בשוק המובילה את תחום טכנולוגיות הווידאו בעולם האבטחה. משמעות הדבר היא שעומד לרשותך יצרן מקומי שיכול לספק לך מענה מהיר ויעיל לכל בעיה ולך יש הזדמנות נהדרת להשקיע בתעשייה הישראלית מבלי להתפשר על האיכות הגבוהה ביותר.

מצלמות אבטחה provision– בזכותן תוכלו לישון בלילה טוב יותר

השקט הנפשי שלך הוא נכס שערכו לא יסולא בפז. כדי לשמור על הנכס הזה מכל משמר ולהתנהל בראש שקט ונטול דאגות, לא ניתן להפריז בחשיבות מערכות האבטחה שלך. עם מצלמת אבטחה אמינה ואיכותית, יהיה באפשרותך לדעת בכל עת מה מתנהל בבית או בעסק, לעקוב בעצמך מכל מקום בעולם על הנעשה בו ולקבל התראות על כל תנועה חשודה במבנה.

אנו בבלייכר, מציבים את השקט הנפשי שלך בלב העשייה שלנו ומניעים את צמיחת החברה שלנו מדי יום ביומו לקראת היעדים שיאפשרו לנו לשמור עליו עם האמצעים המתקדמים ביותר. עם המוצרים המובילים בשוק וצוות מוכשר ומיומן, אנו מעניקים לך טווח רחב של שירותים בתחום האבטחה, הבקרה והתקשורת ומסייעים לך ליהנות מהפתרונות הטובים ביותר שהפיתוח הטכנולוגי מאפשר. רוצה להתקדם אל מצלמות האבטחה של Provision? ניתן להשאיר פרטים באתר עוד היום ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם.

מצלמות אבטחה provision
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas