מצלמות במעגל סגור

אנחנו משקיעים משאבים רבים כדי ליצור אווירה נעימה וחוויית משתמש טובה במתחם שלנו. מעיצוב מזמין ומותאם לצרכים ועד לציוד ומתקנים ברמה גבוהה, ככל שנשקיע יותר, כך נבנה אמינות ונשווה תדמית יוקרתית לנכס שלנו. בין אם מדובר בבניין מגורים או בבית עסק, העובדה הזו תמיד נותרת בעינה. עם זאת, חשוב שנזכור – אין אמינות וחוויית משתמש גבוהה ללא תחושת ביטחון אופטימלית. לכן, חשוב להקדיש מחשבה לאמצעי האבטחה שיותקנו בבניין כחלק בלתי נפרד מהשירותים והמתקנים העומדים לרשותך המשתמשים במבנה שלך. 

כשמופעל במתחם צוות אבטחה שעובד מסביב לשעון, מצלמות אבטחה במעגל סגור הן הפתרון האידיאלי. בלייכר מעמידה לרשותך טווח רחב של מצלמות באיכות תמונה גבוהה עם מכשירי הקלטה דיגיטליים נוחים לשימוש. אלו יאפשרו לך לעקוב בזמן אמת על כל המתרחש כמו כל מצלמה אנלוגית מסורתית. עם זאת, באמצעות שילוב פתרונות מתקדמים, נוכל ליהנות ממגוון יתרונות חדשניים שישפרו את איכות האבטחה שלנו.

אז מה הן מצלמות במעגל סגור?

במובנים רבים, זהו אחד מאמצעי האבטחה האמינים והמשתלמים ביותר. המצלמות ממוקמות באזורים רגישים שדורשים מעקב קבוע ומרושתות יחד אל מכשיר הקלטה ואל מוניטור הממוקם בחדר הבקרה. כך יכולים אנשי האבטחה שלך להביט מה מתרחש בכל האזורים במתחם שלך מבלי לעזוב את החדר. זוהי הדרך האידיאלית להיות תמיד בשליטה מלאה על כל הנעשה. 

כיצד נבחר מצלמות במעגל סגור?

ישנם לא מעט שיקולים בבחירת מצלמות אבטחה. הבחירה תלויה במובנים רבים באופי המתחם ובצרכים הייחודיים שלך. בתהליך קבלת ההחלטות שלך, יהיו כמה היבטים שחשוב לקחת בחשבון:

מצלמה אנלוגית או דיגיטלית?

היתרון העיקרי שנוכל להפיק עם מצלמה אנלוגית הוא העלות המשתלמת. מכיוון שמדובר בטכנולוגיה ותיקה, ניתן להתקין באמצעותן רשת מצלמות במעגל סגור במחיר שיתאים גם לתקציבים דחוקים יותר. הן פשוטות לתפעול ותחזוקה ולרוב התקלות שלהן פשוטות יותר לטיפול. מצד שני, מצלמה אנלוגית מביאה איתה שני אתגרים משמעותיים:

  • התקנה מסורבלת – כדי להתקין מצלמות אנלוגיות במתחם שלך, יהיה צורך בקדיחות ובמתיחת כבלים בכל השטח. מדובר בימים שלמים בהם תופרע שגרת השימוש בבניין. 
  • איכות התמונה – לרוב, איכות הצילום שנוכל להפיק ממצלמה אנלוגית תהיה פחות מוצלחת מאשר עם מצלמה דיגיטלית. זה נשמע כמו היבט זניח, אבל כשנדרש לזהות פרצופים או לוחיות רישוי למשל, איכות התמונה יכולה להיות קריטית. קיימות גם מצלמות אנלוגיות המצלמות באיכות HD, אך כאן חשוב שנשאל את עצמנו האם לא כדאי כבר להשקיע במערכת דיגיטלית.

אמצעים מיוחדים

חשוב שנשאל את עצמנו מספר שאלות במהלך בחירת הציוד שישמש אותנו לפריסת מצלמות אבטחה במעגל סגור:

  • האם אנו רוצים לתעד גם בלילה או בתנאים של חושך מוחלט? במקרה כזה נצטרך לוודא שהמצלמה מצוידת גם בראיית לילה.
  • האם אנו זקוקים למצלמה שאפשר להתמקד בה על פריטים מסוימים בזמן אמת? לחלק ממצלמות האבטחה יש אפשרות זום, בעוד אחרות נותרות סטטיות.
  • האם זווית הצילום נשארת קבועה או שאנו זקוקים לגמישות? רוב המצלמות הן קבועות, אך קיימות לא מעט אפשרויות למנגנוני תנועה שיאפשרו לך לשנות את זווית הצילום בהתאם לצורך.

אמצעי הקלטה ותיעוד

היתרון המרכזי במצלמות במעגל סגור הן האפשרות לצפות בכל המתרחש בזמן אמת על המוניטור בחדר הבקרה. עם זאת, לעתים נזדקק לחזור לחומר שתועד בעבר ולבחון מה התרחש. לכן, חשוב לשלב במערכת מכשיר הקלטה. כיום אין עוד צורך בקלטות מיושנות. ניתן להקליט כמות חומר נרחבת מאי פעם על מכשיר הקלטה דיגיטלי ואפילו לאחסן את כל הנתונים בענן ולגשת אליהם מכל מכשיר. אם כבר דיברנו על ציוד דיגיטלי, חשוב לדעת שהיום ניתן באמצעות אפליקציות ייעודיות להזרים את פיד הצילום בטלפון הנייד. כך נוכל לצפות בכל המתרחש מכל מקום בעולם.

מצלמות במעגל סגור זה בלייכר

אנו מקדישים משאבים נרחבים ומחשבה רבה על מנת לספק את הציוד המתקדם והחדשני ביותר בתחום האבטחה. כדי להבטיח שתמיד יעמוד לרשותך שירות ברמה הגבוהה ביותר, אנו מכשירים את הצוות שלנו באופן תדיר. כך, יש לך גורם אמין ומנוסה לאורך כל תהליך ההתקנה ולאחריו. נשמח לסייע לך להתאים את המערכת במדויק לצרכיך. למידע נוסף על תהליך ההתקנה, ניתן ליצור עמנו קשר כעת.

בלייכר
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas