מצלמת אבטחה אלחוטית

מגוון מוצרי האבטחה העומד כיום לרשות בעלי בתים ועסקים הוא חסר תקדים. טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות שפותחו בשנים האחרונות מיושמות במצלמות האבטחה ומאפשרות תמונה חדה יותר, התקנה פשוטה ונגישות גבוהה מאי פעם לנתוני המעקב מכל מקום. כתוצאה מהפיתוחים הללו, אם בעבר התקנת מצלמות אבטחה הייתה תהליך יקר ומסורבל, הרי שהיום מצלמות אבטחה אלחוטיות הן שוות לכל כיס ופשוטות מאוד לשימוש. 

אנו בבלייכר עושים כל שביכולתנו כדי להוביל חדשנות בתחום האבטחה. אנו מקדישים מאמצים רבים כדי להתעדכן בפתרונות המתקדמים ביותר בשוק וליישם אותם בשירותים והמוצרים שאנו מספקים ללקוחותינו. אנו מזמינים אותך ללמוד על מגוון הפתרונות הממתינים לך דרכנו וליהנות מתחושת ביטחון חסרת תקדים.  

מצלמת אבטחה אלחוטית – כל היתרונות

בעבר, מצלמות אבטחה דרשו מכשירי הקלטה גדולים ויקרים וחיווט שעבר בכל המתחם. החומר המתועד, היה זמין לרוב באיכות תמונה ירודה, מה שפגע ביכולת מערך האבטחה לזהות דמויות חשודות או לפענח את האירועים שתועדו. 

במובן הזה, עולם האבטחה השתנה מהקצה אל הקצה. הודות לחידושים פורצי דרך בתחום התקשורת והטכנולוגיה האלחוטית, כעת ניתן להתקין מצלמות אבטחה אלחוטיות המקליטות באיכות HD 1080p ובמקום להקליט על מדיה מגנטית, ניתן לשמור את כל החומר באופן דיגיטלי על מכשיר DVR או בשירותי אחסון בענן.

מצלמות אבטחה אלחוטיות ידועות כאחד מגורמי ההרתעה היעילים ביותר

אם יש דבר שפורצים וגורמים עוינים רוצים להימנע ממנו, הוא להיראות. זו הסיבה שלרוב פורצים ממתינים ללילה לפני שיפרצו ולרוב יבצעו מעקבים לאורך זמן כדי ללמוד על כל נקודות התצפית ועל הרגלי בני הבית, כדי למצוא את שעת הכושר המושלמת בה לא ייתפסו. מצלמת אבטחה ביתית החשופה לעיני כל מעבירה מסר ברור לכל אדם ששוקל לבצע פריצה – יש עין פקוחה כל הזמן על המתחם. ברור המקרים, הם יעדיפו לחפש הזדמנות קלה יותר. 

באמצעות מצלמה אלחוטית תוכלו לעקוב אחר המתחם שלך מכל מקום בעולם

האם אי פעם תהית מה קורה כשאינך בבית? עם מצלמות אבטחה אלחוטיות, ניתן לקבל את כל נתוני המעקב היישר למכשירים הניידים שלך ולצפות בהם מכל מקום ובכל זמן. פשוט פותחים אפליקציה ייעודית וצופים בשידור חי מה קורה בבית. על ידי שילוב של אזעקה חכמה או מערכת כריזה, נוכל לקבל התראות לנייד, לצפות בנעשה ואפילו להתריע בפני הגורמים החשודים כי הם מתועדים. 

מחויבים לתחושת הביטחון שלך

כשזה מגיע למערכות אבטחה, שני האמצעים היעילים ביותר הם מערכת אזעקה ומצלמות אבטחה. כשמשלבים את שתיהן, מקבלים את מערך האבטחה ההדוק והאמין ביותר שהופך כל בית או מתחם עסקי למבצר מוגן. במשך שנים, הצבנו בלב החזון שלנו יעד אחד – לסייע ללקוחותינו ליישם במתחמים שלהם את האמצעים המתקדמים ביותר. כדי לעמוד במשימה הזו, אנו מגייסים לצידנו את אנשי המקצוע המובילים בתחום ונמצאים בתהליך למידה מתמיד בו אנו מכשירים את עצמנו בחידושים המתקדמים ביותר בשוק האבטחה. 

התקנת מצלמות אבטחה אלחוטיות בסטנדרטים הגבוהים ביותר

לאורך כל חיי המוצר שלך, עומד לרשותך צוות שיספק מענה לכל הצרכים שעשויים להתעורר. לפני התקנת המערכת, נקיים שיחת אפין צרכים בה נבין בדיוק מה נדרש במתחם שלך ונתכנן את המערכת שתספק להם את המענה המדויק ביותר. לאורך השנים, נחשפנו לצרכים רבים של בעלי בתים ושל ארגונים מכל התחומים. הידע הזה מאפשר לנו לתכנן עבורך מערכת התפורה לפי מידותיך בדיוק אופטימלי. 

את התוכנית שנבנה יחד, נתחיל ליישם במתחם שלך עם מוצרים איכותיים וחדשניים. הבנת הצרכים שלך לעומק תאפשר לנו לבחור במוצרים המציעים את התכונות שיעניקו לך את הפתרונות המתאימים ביותר, מבלי לשלם על תכונות מיותרות ויקרות. צוות אנשי המקצוע שלנו הוא מהמוביל בתעשייה ועובר הכשרות מקיפות. אנו נגיע לכל מיקום בו נדרשת העבודה ונתקין את המצלמות במיקומים שנקבעו בתוכנית העבודה שבנינו. אנשי המקצוע שלנו ימשיכו וילוו אותך לאורך כל תקופת האחריות ויספקו לך שירותי תחזוקה ותיקונים שישמרו את המערכת תמיד ברמה התפקודית הגבוהה ביותר.

רוצה לקדם את מערך האבטחה שלך אל המאה ה-20? זה הזמן להתקדם לפתרונות של בלייכר ולהתחיל לישון טוב יותר בלילה. אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר כעת ואחד מנציגינו יחזור אליך בהקדם עם כל הפרטים ולתיאום שיחת היכרות ותיאום ציפיות.

מצלמה אלחוטית
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas