סוגי מצלמות אבטחה נוספים

כאן באתר, ממתין לך מגוון רחב של סוגי מצלמות אבטחה לכל מתחם ולכל מטרה. הביצועים שמאפשרות מצלמות האבטחה של העידן המודרני נחשבו רק לפני זמן קצר למדע בדיוני. דרך ארוכה עברה מהימים שמצלמות האבטחה היו גדולות וכבדות, דרשו חיווט מסורבל ומכשירי הקלטה מסובכים והציעו איכות ווידאו מוגבלת מאוד. כיום, הרזולוציה הגבוהה, הגמישות הרבה בהתקנה, הטכנולוגיות האלחוטיות ותכונות ניתוח התמונה המתקדמות שינו מן היסוד את האפשרויות העומדות לרשותך במערכות אבטחה.

אנו בבלייכר מאמינים שמגיע לך ליהנות מהפתרונות העדכניים ביותר. כדי להגשים את החזון הזה מדי יום ביומו, אנו דואגים לייבא את הציוד המתקדם ביותר שזמין כיום בשוק האבטחה ומיישמים את הטכנולוגיות החדישות ביותר. הצוות שלנו, המחויב לשקט הנפשי והביטחון שלך, יסייע לך לבחור בסוגי מצלמות אבטחה המשרתים אותך על הצד הטוב ביותר. לצד מצלמות אבטחה לעסק, המיועדות לתיעוד שוטף של המרחב העבודה, אנו מציעים עוד מגוון סוגי מצלמות אבטחה למטרות רבות אחרות.

מצלמת דמה

מצלמה היא כלי יעיל לתיעוד ומעקב אחר הנעשה בשטח. עם זאת, יש לה גם ערך הרתעתי רב עוצמה. כל גורם בעל פוטנציאל לחולל נזק במבנה שלך, בין אם מדובר בעובד השוקל לבצע ונדליזם, ריגול תעשייתי או גניבה, או בפורץ שמחפש אחר מטרה קלה, יחשוב פעמיים כאשר הוא יבחין כי מותקנות מצלמות במקום. פתרון מחוכם, משתלם ונוח שניתן לנקוט בו הוא להתקין מצלמת דמה במקום. מצלמת דמה היא למעשה מתקן פאסיבי המעוצב כמו מצלמה, אך למעשה אינו מכיל כל רכיבי תיעוד והקלטה. באמצעות מצלמת דמה, אנו מקבלים את הערך ההרתעתי של סוגי מצלמות אבטחה אחרים, בפתרון נוח ומותאם לתקציב.

מצלמת PTZ

מדובר ברכיב חובה לאלו מאיתנו שרוצים טווח מעקב היקפי ושפשוט מכורים לגאדג'טים ייחודיים. מצלמת PTZ היא מצלמת אבטחה ממונעת המאפשרת שליטה מרחוק. באמצעות מצלמת PTZ יהיה באפשרותך לעקוב אחר תנועה חשודה במתחם שלך באמצעות ג'ויסטיק או אפליקציה ייעודית. המצלמה תנוע שמאלה, ימינה, למעלה או למטה ותאפשר לך לקרב ולהרחיק את מיקוד התמונה. על אף שמצלמות אלו לרוב יקרות יותר מסוגי מצלמות אחרים, היא יכולה גם לחסוך לך סכום משמעותי. היכולת להטות את זווית המצלמה מאפשרת לך לקבל כיסוי נרחב יותר עם מצלמה אחת בלבד. בנוסף, מצלמת PTZ מאפשרת לך לצפות בכל הנעשה במבנה בזמן אמת ולעקוב אחרי כל הנעשה מכל מקום בעולם באמצעות מכשירים דיגיטליים מתקדמים.

מצלמת כיפה

היבט חשוב נוסף בבחירת מצלמת האבטחה האידיאלית היא העמידות שלה בפני נזקים. מפגעי מזג האוויר ועד ניסיונות חבלה, מצלמת האבטחה שלך חשופה לפגיעות רבות. כשזה מגיע למענה העמיד ביותר, אין ספק שעדיף ללכת על מצלמת כיפה. העיצוב שלה מגן על העדשה בצורה הטובה ביותר ומאריך את תקופת השימוש בה באופן משמעותי. מצלמת כיפה, כשמה כן היא, מעוצבת במבנה כדורי דמוי כיפה. בנוסף, גם ברמת הנראות, לקוחות רבים מעדיפים אותה ותופסים אותה כנעימה יותר לעין. בנוסף, למצלמת כיפה מבנה קומפקטי המאפשר להסוות אותה בקלות ולהטמיע אותה בכל מרחב. אם ברצונך לעקוב אחר הנעשה במצלמה נסתרת, מצלמת כיפה עשויה להיות הפתרון האידיאלי.

מצלמת LPR

סביר מאוד להניח שכבר יצא לך להתוודע בשנים האחרונות ליתרונות הבולטים שמציעה מצלמת LPR. מדובר בחוד החנית של הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום המעקב וזיהוי האובייקטים. מצלמת LPR מיועדת לתיעוד וזיהוי מספרי לוחיות רישוי. המצלמה ממוקמת בשערי כניסה לחניונים ומתעדת את כל מספרי הרישוי של הרכבים הנכנסים. תכונה זו מאפשרת שני יתרונות עיקריים:

  • בראש ובראשונה, הלקוחות והמבקרים במתחם שלך ייהנו מחוויית שימוש נעימה יותר בחניון. באמצעות מצלמת LPR, השער ייפתח בפניהם עם הגיעם אל השער ללא צורך בשימוש בכרטיסים או בביצוע תשלומים ביציאה. זהו הפתרון המהיר, היעיל והנוח ביותר לבקרות כניסה ותשלום בחניון.
  • בנוסף, יכולתה של מצלמת LPR לשמור את מספרי הרישוי היא גם בעלת ערך בטחוני רב. ניתן להעביר את כל נתוני המצלמה אל מחלקת האבטחה שלך ולערוך מעקב מסודר אחר כל הרכבים שנכנסו ויצאו מהחניון. במקרה של אירוע אבטחה, נדע בדיוק מי ביקר במתחם וניתן יהיה לערוך חקירה מסודרת.

רוצה ללמוד עוד על מגוון מצלמות האבטחה הזמינים לך? בין אם נדרשת לך מצלמת LPR, מצלמת PTZ, מצלמת דמה או מצלמת כיפה, כל האפשרויות המתקדמות ביותר ממתינות לך כאן. הצוות המקצועי של בלייכר ממתין לפנייתך וישמח להעניק לך שירות אדיב ומקצועי.

סוגי מצלמות אבטחה
תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas