לרשות המשרד של המאה ה-21 קיימים היום אמצעים שבעבר היו נראים כדמיון פרוע. כשזה מגיע לחידושים טכנולוגיים, אין כל ספק כי תחום התקשורת והנתונים הוא אחד מהתחומי בהם התחוללו השינויים והפיתוחים הדרמטיים ביותר בשנים האחרונות אם נלמד את הצרכים שלנו באופן מעמיק וניישם את הפתרונות הנכונים, אין גבול למה שנוכל להשיג בארגון שלנו כשזה מגיע לתקשורת ולזמינות לכלל הגורמים מולם אנו עובדים. כיום, קל מאי פעם לשמור על קשר עם הלקוחות שלך, להתנהל מול ספקים ושותפים ולתת מענה ליותר גורמים מאי פעם בו זמנית בכל מקום ובאמצעים איכותיים ויעילים יותר.
כדי לקחת את פתרונות התקשורת במשרד שלך לשלב הבא, אנשי המקצוע המיומנים של בלייכר מזמינים אותך להתקין ציוד טלפוניה מתקדם שישדרג את כלל התהליכים בארגון שלך. מדובר בהשקעה משמעותית בעתיד שלך ובחלוף השנים, היא עשויה להתגלות כאחת מהחשובות ביותר שביצעת.
מוקדי call center – התאמה אופטימלית של הטלפוניה לאופי הפעילות שלך
לא כל פתרונות הטלפוניה דומים זה לזה. מערכת התקשורת של call center היא זו שתספק לך את המענה המקיף והשלם ביותר לצרכים הייחודיים של הארגון שלך. לכן, שום תהליך התקנת טלפוניה לא יכול להיות מיטבי בלי שיחת ייעוץ ותהליך תכנון מקיף בו יילמדו הצרכים שלך לעומק. לאורך כל שלב התכנון, ילוו אותך יועצי מערכות תקשורת בעלי ניסיון רב שנים והיכרות מעמיקה עם תחום העיסוק שלך. יחד, נזהה את היישומים הנדרשים בטלפונים שלך על פני כלל הפעילות העסקית:
האם עובדים רבים פועלים מחוץ למשרד?
בארגונים רבים, פעילות העובדים מבוזרת על מוקדים רבים ובמקרים אחרים, מתנהלת מהשטח או מהבית. במקרים כמו אלו, חשוב שתעמוד לרשותך מערכת מקיפה ומבוזרת שתאפשר לך תקשורת איכותית ורציפה ותשמור אותם זמינים. מרכזיות IP דיגיטליות יאפשרו לך לייעד קווים וירטואליים לכל אחד מהמכשירים הניידים של העובדים שלך ולהפנות לקוחות, ספקים ושלל גורמים אחרים היישר אל המכשיר הנייד של העובד משיחות קוויות ודרך מערכות לניתוב שיחות.
האם נדרשת לך הקמת מוקד טלפוני?
לעתים קרובות, טלפוניה אינה מסתכמת רק בצרכים הפנימיים שלך, אלא משמשת לשירות לקוחות, תמיכה טכנית ולהפעלת צוותי מכירות נרחבים. במקרים כמו אלו, התקנת הטלפוניה תכלול הקמת מוקד טלפוני. נסייע לך להקים מערכת מתקדמת לניתוב שיחות וליצור שלוחות מרובות ומגוונות שיאפשרו ללקוחות שלך להגיע בדיוק לגורם הנדרש עבורם ולקבל מענה מהיר ויעיל. הזמינות היא אחד מההיבטים החשובים ביותר באיכות השירות ולכן, הקמת מוקד טלפוני באמצעים מתקדמים היא חלק בלתי נפרד משיפור השירות של הארגון שלך.
מה התקציב העומד לרשותך?
השימושים שהעסק שלך יעשה בטלפוניה והיקף הפעילות הנדרש יקבע במידה רבה גם את אופי והיקף האמצעים בהם ייעשה שימוש. לאורך כל תהליך קבלת ההחלטות שלך, חשוב להכניס גם את שיקולי העלויות. כיום, אמצעי טלפוניה מתקדמים הם משתלמים מאי פעם ועל ידי התאמה אישית גבוהה של השירותים, ניתן ליהנות ממערכת call center המתאימה לתקציב שלך מבלי לוותר על כל היתרונות הנדרשים לך. כדי להימנע מהוצאות מיותרות בעתיד, חשוב שנעריך לא רק את הצרכים הנוכחיים שלנו, אלא נצפה את הצרכים שיידרשו מהטלפוניה שלנו בעתיד כדי שתמיד יהיה לנו מענה לכל התרחבות בפעילות העסק.
שירות זמין ואדיב לאורך כל חיי הטלפוניה שלך
גם לאחר התקנת המערכת, הצוות שלנו ממשיך ללוות אותך בחלוף השנים עם שירותי תיקונים, תחזוקה והרחבת המערך במידת הצורך. אנו מאמינים כי הלקוחות שלנו ראויים לפתרונות המתקדמים ביותר בשוק ודואגים להכשיר את עצמנו במגמות העכשוויות ביותר בשוק כדי להבטיח שניתן יהיה ליישם את החידושים החמים ביותר בארגון שלך בהקדם. בין אם קיימת תקלה במערכת התקשורת שלך או אם הגיע הזמן להתחדש בציוד חדש, הצוות שלנו זמין לך ומבטיח כי העסק ישוב לשגרה במהירות מבלי להחסיר פעימה.
אנו פועלים בתחום פתרונות תקשורת שנים רבות וסיפקנו מענה לארגונים מכל המגזרים וממגוון רחב של תחומי פעילות. ניסיון זה מביא עמו ערך מוסף רב לכל שירות ייעוץ והתקנה ומאפשר לנו להתאים באופן מדויק את פתרונות התקשורת שלך לאופי הארגון. נשמח לענות לכל שאלה שלך ולסייע לך בכל הנדרש. לפרטים נוספים על כלל האפשרויות העומדות לרשותך, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים עוד היום.