טלפוניה היא שם כולל לשיטה המקשרת בין שני אנשים המשוחחים ביניהם. בטלפוניה הראשונית הוקמו מרכזיות טלפוניות ידניות, בהן ניתוב השיחה התבצע באופן ידני על ידי מרכזנית. רשתות הטלפוניה הפרימיטיביות הראשוניות יצרו את הבסיס למערכות הטלפוניה המתקדמות המקובלות היום בעסקים, משרדי ממשלה, חברות ואפילו בבתים פרטיים.

בתקופה מאוחרת יותר ניתוב השיחות נעשה באופן אוטומטי על ידי המרכזייה הטלפונית, אבל הבשורה האמיתית הגיעה עם הופעתן של מרכזיות הענן – או בשמן האחר מרכזיות IP.

מרכזיות טלפוניות כיום מהוות את אחד היסודות הראשונים לתקומתו של עסק רב עובדים. כאשר יש צורך בתקשורת פנימית בין העובדים, ניתוב שיחות חיצוניות מספקים ולקוחות – מרכזייה טלפונית איכותית היא חובה. מרכזיה כזו משאירה את העובדים מחוברים ומקושרים, ומאפשרת להם אפילו להיות זמינים מהבית. מרכזיה כזו תמצה את מקסימום הפניות מלקוחות פוטנציאליים כך ששום מתעניין לא ילך לאיבוד.

מה כולל ציוד טלפוניה?

טלפוניה מבוססת ענן

מרכזיה בענן היא מרכזיה שיושבת למעשה על רשת האינטרנט ומתקשרת באמצעותו. היתרון המרכזי במרכזיות אלו הוא ההקמה הפשוטה יחסית, שלא דורשת התעסקות בחיווט ובסיבים. גם עלות התחזוקה, התפעול והשיחות עצמן הוא נמוך יותר ממרכזיות אנלוגיות. גם בהמשך, אם וכאשר תידרשנה נקודות טלפוניה נוספות יהיה קל הרבה יותר להקים אותן כאשר מדובר במרכזייה בענן. ניתן גם לחסוך את עלות השיחות לחו"ל באמצעות קוים חיצוניים בכתובת IP.

החסרונות של מרכזייה בענן הם התלות באינטרנט וכתוצאה מכך יציבות הקווים, וכן תלות במערכת החשמל אותה ניתן לפתור באמצעות גיבויי אל פסק למקרים של הפסקות חשמל.

בתשובה לשאלה מה יכלול ציוד הטלפוניה בעסק שלכם, יש לחשוב מראש על כל האופציות שהעסק שלכם צריך. כמה אתרים פיזיים תצטרכו לחבר למערכת, מהי שיטת התקשורת הנצרכת, האם נצרך מספר טלפון ייעודי לניתוב שיחות חיצוניות, האם יש צורך גם במוקד טלפוני שינהל תורים למענה. כמו כן חשוב לוודא שהמרכזיה תהיה קלה לתפעול גם למשתמש הפשוט, ושתוספת של סניפים ונקודות נוספות תהיה קלה וזולה. 

לאחר שאפיינתם והגדרתם בצורה מסודרת את הצרכים, תוכלו לפנות לספקים לקבלת הצעת מחיר. שימו לב לרכיבי הצעת המחיר, לעלות ההתקנה הראשונית, עלות האחריות לתפעול המרכזיה, האם יש לחברה תמיכה טכנית שזמינה בשעות שתזדקקו לה.

בלייכר -מגוון פתרונות תקשורת מתקדמים

אנו בבלייכר מציעים פתרונות תקשורת מתקדמים עבור מרכזיות טלפוניות בענן. אנו נתאים את החבילה המשתלמת ביותר שתhתן מענה מקיף לצרכים הייחודיים של העסק. גם לאחר התקנת המרכזייה, אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו חווית שירות עם מערך תיקונים ותחזוקה, וכן הרחבת המערכת במידה ויתעורר צורך. נסיוננו רב השנים עם מגוון גדול של לקוחות מכל המגזרים העסקיים הביאו לנו את הידע המקיף שיגרום לעסק להתחיל לתקתק. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ולבדיקה ראשונית עבור העסק שלכם.

תפריט
לקבלת ייעוץ
close slider

    לייעוץ/הכוונה/הצעת מחיר צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם







    שלחו לנו הודעה ישירות בוואטסאפ
    whatsapp vagas